Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody
Názov Spokojnosť zákazníkov a ich lojalita ako faktor konkurenčnej výhody : diplomová práca Autorské údaje Lenka Terkaničová, školiteľ: Dagmar Lesáková Autor Terkaničová Lenka Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 84 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854530
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1