Počet záznamov: 1
Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh
Názov Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. S. 93-103. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá cykly hospodárske * trh reklamný * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * firmy * výdavky * reklama Anotácia Riadenie výdavkov vo firmách pri prechode medzi fázami hospodárskeho cyklu. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rozdielne prístupy zadávateľov reklamy k stratégii riadenia výdavkov na reklamu. Zmena správania spotrebiteľov, ako aj ekonomických subjektov v prostredí klasického prostredia a trhu a v prostredí internetu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00736-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1