Počet záznamov: 1  

Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti

  1. Názov Index marketingových spôsobilostí ako komplexný objektívny vnemový ukazovateľ marketingovej výkonnosti
    Autorské údajeMonika Čonková
    Autor Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Zdrojový dokumentRozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 19-24. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výkonnosť * produkty * ceny * kanály distribučné * komunikácia marketingová * analýzy
    AnotáciaMeranie výkonnosti marketingových procesov indexom marketingových spôsobilostí (IMS). Preverenie platnosti a praktická interpretácia vzťahu medzi ukazovateľom relatívnej úrovne marketingu (IMS) a podnikovými výkonnostnými ukazovateľmi v čase. Závery z analýzy ukazovateľa indexu marketingových spôsobilostí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00750-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.