Počet záznamov: 1  

Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní

  1. Názov Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní
    Autorské údajeErika Mária Jamborová
    Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentSborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. S. 209-217. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7372-720-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá služby finančné * marketing medzinárodný * poisťovníctvo * poisťovne * kríza hospodárska * kríza finančná * Slovensko
    AnotáciaÚloha medzinárodného marketingu vo finančných službách. Dosahy finančnej krízy na sektor poisťovníctva. Dosah zmien medzinárodného marketingového prostredia na vývoj portfólia poistných produktov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00767-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.