Počet záznamov: 1  

Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom

  1. Názov Rozdiel pri uplatňovaní marketingového mixu medzi kamenným a internetovým obchodom : bakalárska práca
    Autorské údajeVeronika Švecová, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Švecová Veronika
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859372

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.