Počet záznamov: 1
Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy
Názov Význam elektronického nákupu pre firemné procesy – nákupné, riadiace, marketingové a predajné procesy : diplomová práca Autorské údaje Peter Čeliga, školiteľ: Mária Dzurová Autor Čeliga Peter Ďalší autori Dzurová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 76 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854415
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1