Počet záznamov: 1  

Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka

  1. Názov Reklamácie v aktuálnej spotrebiteľskej situácii ako nástroj na udržanie zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeGabriela Stanková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Stanková Gabriela
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854511

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.