Počet záznamov: 1  

Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií

  1. Názov Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcii a organizácií : bakalárska práca
    Autorské údajeEva Beňová, školiteľ:Dominika Hovančáková
    Autor Beňová Eva
    Ďalší autori Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra858591

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce250.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.