Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu
Názov Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu Súbežný názov Selected aspects classification of market survey Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-6]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá prieskum trhu * dotazníky * zákazníci * produkty * trh * marketing * komunikácia marketingová Anotácia Pojem prieskum trhu. Základné kritérium klasifikácie prieskumov. Klasifikácia prieskumov podľa spôsobu získavania informácií. Kvantitatívny a kvalitatívny prieskum. Zameranie prieskumu. Podoblasti prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01292-047, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1