Počet záznamov: 1  

Mobile marketing

  1. Názov Mobile marketing
    Autorské údajeDominika Hovančáková
    Autor Hovančáková Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 211-225. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * telefón mobilný * technológie informačné * technológie komunikačné * reklama * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaDefinície mobilného marketingu. Situačný potenciál ako faktor úspech mobilného marketingu. Integrovaný situačne-orientovaný manažment vzťahov so zákazníkmi. Výhody, vlastnosti a formy mobilného marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01199-017, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 13-16

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.