Počet záznamov: 1
[Marketing]
Názov [Marketing] Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 310-312. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : Iura Edition, 2010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * recenzie * pojmy * podnik * stratégia marketingová Anotácia Recenzia na učebnicu, ktorá v piatich častiach a trinástich kapitolách hovorí o kľúčových aspektoch marketingu. Obsahuje základné pojmy, ktoré zásadným spôsobom čitateľovi vysvetľuje a opisuje vo vzájomných súvislosiach s marketingovými nástrojmi, procedúrami a procesmi. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-013, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1