Počet záznamov: 1  

Priamy marketing bez hraníc?

  1. Názov Priamy marketing bez hraníc?
    Autorské údajeMonika Miháliková, Anna Križanová
    Autor Miháliková Monika
    Spoluautori Križanová Anna
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing priamy * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing medzinárodný * stratégia obchodná * skupiny cieľové * internet * stránky webové
    AnotáciaCelosvetový dosah internetu je silným podnetom pre rozvoj medzinárodného priameho marketingu. Priamy marketing a aktualizovanie informácií na webovej stránke. Marketingová komunikácia podľa zvyklostí obyvateľov a miestne zákony. Odlišnosti a špecifiká daného trhu, ktoré by mali výrobcovia rešpektovať.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.