Počet záznamov: 1  

Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Využitie informačno-komunikačných technológií v marketingovej komunikácii a ich vplyv na zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku
    Autorské údajeMargaréta Nadányiová, Lenka Ližbetinová
    Autor Nadányiová Margaréta
    Spoluautori Ližbetinová Lenka
    Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '11 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : pod záštitou Ministerstva financií SR : Rajecké Teplice 4. - 5. október 2011. S. [1-4]. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2011]. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * siete mobilné * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * technológie obrazové * internet * telefón mobilný
    AnotáciaMožnosti využitia internetu a moderných informačných a komunikačných prostriedkov pre účely marketingovej komunikácie. Mobilné komunikačné prostriedky a expanzia marketingovej komunikácie mobilných zariadení (mobilné telefóny, PDA, iPhone, iPod a pod.). Mobilný marketing a využívanie mobilných sietí pre marketing.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.