Počet záznamov: 1  

Die Nachfragemacht des deutschen LEH (Lebensmitteleinzelhandel) und ihr Einfluss auf die Konsumgüterindustrie

  1. Názov Die Nachfragemacht des deutschen LEH (Lebensmitteleinzelhandel) und ihr Einfluss auf die Konsumgüterindustrie
    Súbežný názovThe Buying power of the German food retail (LEH) and its influence on the consumer goods industry
    Autorské údajeHans Jürgen Meier
    Autor Meier Hans Jürgen EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-9]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01292-084, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.