Počet záznamov: 1  

Product placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0143793
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorNemečková, Soňa, % podiel: 100
    NázovProduct placement ako nový trend v marketingovej komunikácii v európskych krajinách
    Zdrojový dokumentMarketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 74-88. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011
    Vydavateľské údajeObr., tab.
    Kategória publikacnej cinnostiAED - Vedecké práce v domácich rec. vedeckých zborníkoch
    Rok vykazovania2011
    Druh dokumentuRZB - rozpis článkov zo zborníkov
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania23.03.2016
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok

    Do košíka