Počet záznamov: 1
Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA)
Názov Výsledky prieskumu dopadov globalizácie na marketingové aktivity nadnárodnej spoločnosti (na príklade cukrovarníckej skupiny podnikov AGRANA) Súbežný názov Results of the survey of the impact globalization on the marketing activities of multinational company (on example of group of sugar companies AGRANA) Autorské údaje Štefan Majtán Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a management : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodního workshopu, Brno, 3. června 2011. S. [95-101]. - Brno : Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta, 2011. ISBN 978-80-210-5596-4 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing * podnikanie * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * priemysel cukrovarnícky * globalizácia * metódy výskumu * analýzy Anotácia Analýza dopadov globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníckom priemysle. Predmetom analýzy bola nadnárodná skupina spoločností AGRANA, divízia Cukor. Charakteristika globalizácie trhového prostredia a metodika vykonaného výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E11 01407-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1