Počet záznamov: 1  

Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market

  1. Názov Place branding and competitiveness of capital Bratislava at tourist demand market
    Autorské údajeĽudmila Novacká
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument29th EuroCHRIE : annual conference, Dubrovnik, Croatia : conference proceedings, 19-22 October 2011. S. 443-453. - Dubrovnik : The American College of Management and Technology, 2011. ISBN 978-0-615-54307-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * mestá * konkurencieschopnosť * výskum * Bratislava
    AnotáciaVýznam značky mesta v súvislosti s konkurencieschopnosťou na trhu cestovného ruchu. Teoretické výsledky aplikované v praxi na príklade Bratislavy, hlavného mesta Slovenska. Výsledky sú založené na prieskume dvoch autorov - použitie dotazníka a analýza video klipov. Značka Bratislavy vo vzťahu ku konkurencii.
    URLhttp://www.eurochrie.org/news/2011/november/30/dubrovnik-conference-proceedings/
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01478-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.