Počet záznamov: 1  

Value oriented brand management

  1. Názov Value oriented brand management
    Autorské údajeEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Mandat Michael EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ceny ako nástroj strategického rozhodovania v súčasných trhových podmienkach : [zborník vedeckých prác]. S. 7-20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3319-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá značky výrobkov * manažment * hodnota * hodnota podniku * modely * prieskum
    AnotáciaPodnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci manažment značky. Súčasný stav manažmentu značky. Prístup psychologický, prístup komunikačný, prístup orientovaný na hodnotu. Výsledky. Vývoj 4-fázového modelu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01530-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.