Počet záznamov: 1  

Výberové zisťovanie - náhodné výbery vzorky

  1. Názov Výberové zisťovanie - náhodné výbery vzorky
    Preklad názvuSampling - random sample
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing inspirations. Roč. 6, č. 2 (2011), s. 14-19. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISSN 1336-796X
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslá prieskum * marketing * zákazníci * štatistika
    AnotáciaProblematika marketingového výskumu. Základné pojmy výberového zisťovania. Reprezentatívnosť vzorky. Metódy náhodného výberu vzorky. Systematický náhodný výber. Oblastný výber. Oblastný a skupinový výber.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01617-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.