Počet záznamov: 1
Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie
Názov Polovica úspechu vášho marketingu závisí od konkurencie Autorské údaje Ladislav Pavlík Autor Pavlík Ladislav Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2011), s. 40-41. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * nástroje marketingové * manažment produktový * manažment sortimentný * konkurencia * psychológia predaja Anotácia Nový marketingový nástroj a technológia, ktorá sa volá Positioning. Spôsob, ako predstaviť neznámu vec a dať ju do vzťahu so známou vecou. Umiestnenie myšlienky do zákazníkovej mysle tak, aby to súviselo s nejakým iným produktom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-12
článok
Počet záznamov: 1