Počet záznamov: 1  

Product placement - rok druhý

  1. Názov Product placement - rok druhý
    Autorské údajeJiří Haramul, Kateřina Tůmová
    Autor Haramul Jiří
    Spoluautori Tůmová Kateřina
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 23. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkty * televízia * médiá * efektívnosť * kreativita * reklama
    AnotáciaKomunikácia formou product placementu v televíznych programoch českej televízie povolená už rok a pól. Skúsenosti s jeho využívaním. Dva typy product placementu (PP) - aktívny a pasívny. Dôležitosť prirodzenosti zakomponovania produktu. Časová náročnosť. Efektívnosť PP.
    URLhttp://trendmarketing.ihned.cz/c1-53819930-product-placement-rok-druhy
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.