Počet záznamov: 1
Digitální naděje a palčivější problémy
Názov Digitální naděje a palčivější problémy Autorské údaje Veronika Bartošová Autor Bartošová Veronika Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011), s. 42-43. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama vonkajšia * propagácia * digitalizácia * marketing Anotácia Celkový podiel outdoor reklamy na reklamných výdavkoch za posledných päť rokov v globálnom meradle. Problémy stagnovania. Stratégia veľkých hráčov, medzi ktorých patrí spoločnosť JCDecaux - menej je viac. Redukcia tradičných plôch a investície do modernizácie verejných priestranstiev. Mobilné šance pre OOH platformy. Skúsenosti z Veľkej Británie. URL http://trendmarketing.ihned.cz/c1-53820970-digitalni-nadeje-a-palcivejsi-problemy Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1