Počet záznamov: 1  

Nový psychologický výzkum ColourMind

  1. Názov Nový psychologický výzkum ColourMind
    Autorské údajeLucie Vaníčková
    Autor Vaníčková Lucie
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 11 (Listopad 2011). - Praha : Economia, 2011
    Média 2011 : společná příloha týdeníku Marketing&Media 48/2011 a měsíčníku Trend marketing 11/2011. Č. (2011), s. 18. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá výskum * psychológia * marketing * značky výrobkov * médiá * spotrebitelia * farby
    AnotáciaProjekt s názvom Značky a Média 2011. Realizácia psychologického výskumu, ktorý využíva techniku spájania farieb a slovných asociácií. Vnímanie značiek populáciou. Nový psychologický pohľad na positioning značky a mediálnych titulov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.