Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti

  1. Názov Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti
    Súbežný názovSocial marketing helps to solve the social problems of the society
    Autorské údajeViera Čihovská, Jana Kováčová
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * problémy spoločenské * kvalita života
    AnotáciaProblematika sociálneho marketingu, jeho podstata a identifikácia hlavných oblastí sociálnych problémov, ktorých riešenie môže poskytnúť sociálny marketing. Charakteristika sociálneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-011, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF107.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.