Počet záznamov: 1  

Vplyv ekológie na firemné stratégie

  1. Názov Vplyv ekológie na firemné stratégie
    Súbežný názovImpact on corporate strategy ecology
    Autorské údajeJozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * marketing environmentálny * výhody konkurenčné * ekológia
    AnotáciaTrhové prostredie a rozvojové trendy. Zmeny v štruktúre obyvateľstva pôsobením ekologických vplyvov a dosiahnutou úrovňou vedecko- technického rozvoja. Vývoj svetovej politiky a ekonomiky. Ekológia vo firemných stratégiách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-012, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF114.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.