Počet záznamov: 1  

Franchising v čase krízy

  1. Názov Franchising v čase krízy
    Súbežný názovFranchising in the crisis period
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franšíza * franchising * technika obchodná * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * podnikanie * marketing * kríza
    AnotáciaEkonomika a individuálne podnikateľské aktivity. Franchising, možnosť podnikania ako súčasti fungujúceho reťazca. Poskytovateľ a prijímateľ franchisingu. Živnosť a príjem finančných prostriedkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-053, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF70.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.