Počet záznamov: 1  

CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov CRM ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi
    Súbežný názovCustomer relationship management system
    Autorské údajeKamila Rubaninská, Jana Onušková
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Onušková Jana
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    PoznámkyIGM 2316069/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * systém CRM * stratégia obchodná * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaSystém riadenia vzťahov so zákazníkmi, ako jedna z dominantných aktivít každej firmy. Meranie účinnosti a hodnotenie možností CRM systému v neustále sa meniacich podmienkach podnikania a trhového prostredia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-051, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF297.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.