Počet záznamov: 1  

Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu

  1. Názov Integrace marketingových a logistických kriterií při segmentaci B2B trhu
    Autorské údajeIvan Gros, Stanislava Grosová, Magda Cisařová
    Autor Gros Ivan
    Spoluautori Grosová Stanislava
    Cisařová Magda
    Zdrojový dokument Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 3 (2011). - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá segmentácia trhu * stratégia logistická * stratégia marketingová * výskum marketingový * zákazníci
    AnotáciaSegmentácia B2B trhu ako významný nástroj pre formuláciu spoločnej marketingovej a logistickej stratégie firmy. Návrh a charakteristika segmentov vytvorených podľa marketingových a logistických kritérií.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF373.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.