Počet záznamov: 1
Marketing pod vplyvom globálneho prostredia
Názov Marketing pod vplyvom globálneho prostredia Autorské údaje Soňa Nemečková Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. S. 276-283. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing medzinárodný * marketing globálny * globalizácia * svet * trh svetový * indexy Anotácia Vymedzenie globalizácie a jej úrovne na Slovensku. Index KOF na meranie úrovne globalizácie. Indexy globalizácie KOF pre top 10 globalizovaných krajín, V4 a USA. Subindexy a čiastkové indexy globalizácie KOF pre Slovenskú republiku. Fázy a formy marketingu. Vývoj medzinárodného marketingu. Globalizácia a jej vplyv na marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E11 01793-026, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 117.6 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1