Počet záznamov: 1  

Internet ako komunikačný a reklamný nástroj malých a stredných podnikov SR

  1. Názov Internet ako komunikačný a reklamný nástroj malých a stredných podnikov SR
    Autorské údajeBenita Beláňová, Mário Jurik
    Autor Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Jurik Mário
    Zdrojový dokument IV. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků; Karviná 4. listopadu 2011. S. 813-817. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2011]. ISBN 978-80-7248-711-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * stránky webové * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * reklama * podnik malý * podnik stredný * prieskum
    AnotáciaElektronické komunikačné médiá. Vírusový (virálny) marketing. Využívanie e-komunikačných nástrojov v malých a stredných podnikoch SR - výsledky prieskumu. Prínosy web-stránky pre slovenské podniky v závislosti od regiónu pôsobenia. Nástroje internetu využívané na reklamné účely.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01793-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.