Počet záznamov: 1  

Nástroje tvorby tacitných znalostí

  1. Názov Nástroje tvorby tacitných znalostí
    Preklad názvuInstruments of tacit knowledge
    Autorské údajeEva Hvizdová ml., Andrej Miklošík
    Autor Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2011 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : Plzeň, 30. 11. - 1. 12. 2011. S. [1-7]. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011. ISBN 978-80-261-0051-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá podnik * vedenie ľudí * vedomosti * zamestnanci * koučovanie * tímy pracovné * vzťahy pracovné * projekty * zručnosti * podriadení * nadriadení
    AnotáciaAnalýza niektorých nástrojov tacitných znalostí. Koučing - jedna z metód, prostredníctvom ktorých môžeme ovplyvniť jednanie účinnejšie a zároveň taktnejšie a ohľaduplnejšie. Rozprávanie príbehov - storytelling. Dôležitosť rozpávania príbehov zvlášť pri riešení konfliktných situácií. Komunity a ich výhody. Odlišnosti medzi komunitou a tímom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01824-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.