Počet záznamov: 1
Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence
Názov Corporate social responsibility v spoločnosti L’Occitane en Provence Súbežný názov Corporate Social responsibility of L’Occitane en Provence Autorské údaje Vladimíra Jurišová Autor Jurišová Vladimíra Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 105-109. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá Francúzsko * spoločnosti obchodné * výrobcovia * výroba ekologická * kozmetika * podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť Anotácia Teoretické východiská filozofie corporate social responsibility. Spoločnosť L’Occitane en Provence v južnej časti Francúzska a uplatňovanie filozofie corporate social responsibility v tejto kozmetickej spoločnosti. Dôraz na tri P - poeple, planet, profit. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1