Počet záznamov: 1  

Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov

  1. Názov Využitie marketingovej komunikácie v interakcii univerzít a podnikov
    Súbežný názovUtilization of marketing communications in the universities and enterprises interactio
    Autorské údajeAndrea Vadkertiová
    Autor Vadkertiová Andrea
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 254-259. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing interaktívny * komunikácia marketingová * komunikácia firemná * kooperácia * univerzity * podnik
    AnotáciaÚlohy a prvky marketingovej komunikácie v procese spolupráce podnikového a univerzitného prostredia. Možnosti zlepšovania vzájomnej spolupráce podnikov s univerzitami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.