Počet záznamov: 1  

CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu

  1. Názov CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-8]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM
    AnotáciaVzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie na produkt, na orientáciu na zákazníka. CRM systém zabezpečuje integráciu týchto prvkov a činností: predaj a distribúcia, marketing, servis, plánovanie zdrojov firmy či spoločnosti, riadiace funkcie cez automatizáciu obchodných procesov, informačné zdroje a technologické riešenia, ktoré znamenajú súbor vysoko kvalitných vzťahov so všetkými zákazníkmi. Systém CRM, stavebné bloky CRM.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01851-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.