Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie
    Autorské údajeSimona Škorvagová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 144-158. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * etika * spotreba * správanie spotrebiteľa * ekológia * riadenie strategické * produkty * firmy * skupiny záujmové
    AnotáciaPresadzovanie nových hodnôt v spoločnosti a vznik nových alternatívnych prístupov k podnikaniu. Koncepcia spoločenskej zodpovednosti (CSR). Zmeny spotrebiteľského správania pod vplyvom finančnej a hospodárskej krízy. Etický konzumerizmus. CSR ako nová filozofia podnikania reagujúca na zmeny hodnôt spoločnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-012, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.