Počet záznamov: 1  

Zmeny stratégií marketingovej komunikácie podmienené prebiehajúcou krízou - analýza postojov spoločností zaoberajúcich sa marketingovou komunikáciou na Slovensku a v Českej republike

  1. Názov Zmeny stratégií marketingovej komunikácie podmienené prebiehajúcou krízou - analýza postojov spoločností zaoberajúcich sa marketingovou komunikáciou na Slovensku a v Českej republike
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Mária Šášiková
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 159-179. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * zákazníci * prieskum * kríza hospodárska * Slovensko * Česko
    AnotáciaVýsledky dotazníkového prieskumu uskutočneného v mesiacoch január - február 2011 v rámci Slovenskej a Českej republiky. Oslovené boli spoločnosti zaoberajúce sa marketingovou komunikáciou. Vplyv krízy na klientov spoločností. Produkty (média typy), ktoré počas krízy posilnili. Aké reklamné formáty spoločnosti využili za posledných šesť mesiacov. Vplyv krízy na spoločnosti pôsobiace v oblasti marketingovej komunikácie. Riešenia pre úspešnú marketingovú komunikáciu v časoch krízy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.