Počet záznamov: 1  

Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem

  1. Názov Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem
    Autorské údajePeter Paľko
    Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 252-257. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kampane reklamné * nástroje marketingové * stratégia podniková
    AnotáciaPojem virálny marketing. Formy a proces virálneho marketingu. Pozitívny a negatívny efekt implementácie virálneho marketingu. Podporné oblasti virálneho marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01895-042, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.