Počet záznamov: 1
Principles of marketing
Názov Principles of marketing Autorské údaje Philip Kotler, Gary Armstrong Autor Kotler Philip Spoluautori Armstrong Gary Vydavateľské údaje Harlow : Pearson Education , 2012. - 136 s. + 1 príloha: mymarketinglab Vydanie 14th ed. , global edition ISBN 978-0-273-75243-1 , 0-273-75243-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spotrebitelia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * výhody konkurenčné * zodpovednosť spoločenská * etika * plán marketingový Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 856120, 860071, 860072
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 860071 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 860072 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný 856120 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1