Počet záznamov: 1
Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu
Názov Označovanie a hodnotenie výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie produktu : diplomová práca Autorské údaje Lucia Grosmanová, školiteľ: Rastislav Strhan Autor Grosmanová Lucia Ďalší autori Strhan Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 79 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 857109
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.4 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1