Počet záznamov: 1  

Jak budovat multi level marketing

  1. Názov Jak budovat multi level marketing : kudy cesta vede a kudy ne
    Autorské údajeIvo Toman
    Autor Toman Ivo
    Vydavateľské údajePraha : TAXUS Interantional , 2008. - 78 s.
    Vydanie5. uprav. vyd.
    Ďalšie variantné názvyJak budovat multi-level marketing
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikanie * stratégia marketingová * stratégia obchodná * plánovanie * manažéri * spolupracovníci * porady * motivácia * analýzy * myslenie ekonomické * psychológia ekonomická
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra856671, 857264

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    856671SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    857264OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.