Počet záznamov: 1  

Firm Incentives to Engage in International Trade

  1. Názov Firm Incentives to Engage in International Trade
    Preklad názvuPevné stimuly na zapojenie sa do medzinárodného obchodu
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Ľuboš Socha, Pavol Bajusz
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Socha Luboš
    Bajusz Pavol
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 129-135. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá firmy * konkurencieschopnosť * riziko podnikateľské * trh medzinárodný * obchod medzinárodný
    AnotáciaŠtyri základné dôvody, pre ktoré sa firmy usilujú zapojiť do medzinárodného obchodu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02004-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF99.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.