Počet záznamov: 1  

Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market

  1. Názov Trust and Engagement as the Elements of Relation Governance in the Slovak Industrial Market
    Súbežný názovA bizalom és ígéret, mint kapcsolat-irányítási elem a szlovák iparban
    Preklad názvuDôvera a angažovanosť, ako prvky riadenia vzťahov na slovenskom priemyselnom trhu
    Autorské údajeJaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentActa periodica. No. 7 (1/2011) s. 4-11. - Tatabánya : Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, 2011. ISSN 1786-6421
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaMaďarsko
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá vzťahy dodávateľsko-odberateľské * spotrebitelia * riadenie vzťahov s dodávateľmi * Slovensko
    AnotáciaVýznam dôvery a dohody so spotrebiteľom na slovenskom priemyselnom trhu. Prístupy riadenia (spravovania) vzťahov s dodávateľmi. Dimenzie riadenia vzťahov spotrebiteľ-dodávateľ.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 02037-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.