Počet záznamov: 1
Marketing: jeho vnímání a kritika
Názov Marketing: jeho vnímání a kritika Autorské údaje Miroslav Karlíček Autor Karlíček Miroslav Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 4 (2011), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kritika * obyvateľstvo * firmy Anotácia Marketéri sú u nás často vnímaní ako ľudia, ktorí vyvolávajú veľký humbuk okolo výrobkov a služieb, manipulujú zákazníkov, sľubujú viac, než dajú a neustále obťažujú. Vnímanie a kritika marketingu zo strany verejnosti a firiem. Marketingová matica. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
článok
Počet záznamov: 1