Počet záznamov: 1  

Vůně pro intelektuály? A proč ne!

  1. Názov Vůně pro intelektuály? A proč ne!
    Autorské údajeTereza Meravá, Jan Saidl
    Autor Meravá Tereza (Autor interview)
    Spoluautori Saidl Jan (Účastník interview)
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 5 (Květen 2012), s. 32-33. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaJan Saidl z firmy Air Creative je presvedčený, že zmyslový marketing je odvetvím budúcnosti. Druhy vôní využiteľných pre pozitívnu motiváciu zákazníkov. Hlavové, srdcové a základné vône. Využívanie marketingu prostredníctvom vôní hlavne v zahraničí. Neutralizácia pachov. Málo odvetví, kde sa vôňový marketing nehodí. Využitie zmyslového marketingu v praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.