Počet záznamov: 1  

Marketing kultúrnych inštitúcií

  1. Názov Marketing kultúrnych inštitúcií : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Petiová, školiteľ: Jana Nimrichterová
    Autor Petiová Michaela
    Ďalší autori Nimrichterová Jana (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2012. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867213

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha41.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.