Počet záznamov: 1  

Globálne, regionálne a národné značky - stratégie brandingu

  1. Názov Globálne, regionálne a národné značky - stratégie brandingu : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Oravcová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Oravcová Lenka
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 120 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862181

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.