Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií

  1. Názov Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií : diplomová práca
    Autorské údajeMartina Nemčeková, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Nemčeková Martina
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862178

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.