Počet záznamov: 1  

Vernostný program podniku a jeho vplyv na nákupné rozhodnutie zákazníka

  1. Názov Vernostný program podniku a jeho vplyv na nákupné rozhodnutie zákazníka : diplomová práca
    Autorské údajeAlexander Diliancz, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Diliancz Alexander
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862110

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.