Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy Carrefour v oligopolnom konkurenčnom prostredí

  1. Názov Marketingová stratégia firmy Carrefour v oligopolnom konkurenčnom prostredí : diplomová práca
    Autorské údajeĽubica Miháliková, školiteľ: Peter Filo
    Autor Miháliková Ľubica
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 98 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862166

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.