Počet záznamov: 1
Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing
Názov Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing Súbežný názov Natural barriers to sustainable consumption of senior citizens - a space for social marketing Autorské údaje Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 146-155. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * marketing sociálny * spotreba udržateľná * prieskum Anotácia Trvalo udržateľná spotreba a seniori. Prirodzené bariéry správania sa v súlade s filozofiou trvalo udržateľnej spotreby. Špecifiká spotrebiteľského správania seniorov. Výskumná štúdia zameraná na zisťovanie hodnôt, postojov a spotrebiteľského správania súvisiaceho s trvalo udržateľnou spotrebou u seniorov. Bariéry trvalo udržateľnej spotreby u seniorov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-013, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 111.5 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1